loading
  • Nowe, nowocześniejsze narzędzie ułatwi pracę warsztatów naprawczych, obsługujących pojazdy różnych marek występujące na rynku;
  • Dostęp do dokładnych danych technicznych ułatwi prawidłową i szybką naprawę;
  • Nowy katalog będzie dostępny w 86 krajach w 22 językach. Wersja na urządzenia mobilne zostanie wprowadzona na początku 2020 roku;
  • Katalog będzie systematycznie rozwijany i uzupełniany o nowe, przydatne funkcje.

Marka Distrigo wprowadza na całym świecie nowy elektroniczny katalog części zamiennych wielu marek „Service box multi-brand”

Nowy „Service box multi-brand” jest prosty w użyciu, podobnie jak inne, powszechnie dostępne na rynku katalogi internetowe. Dodatkowo to profesjonalne narzędzie jest bardzo precyzyjne. Interfejs jest niezwykle przyjazny dla użytkownika, co pozwala warsztatom samochodowym na szybki dobór części lub dostęp do dokumentacji technicznej.

 

 

 

  • Dostęp do wielu funkcji katalogu wymaga tylko kilku kliknięć;
  • Użytkownicy katalogu będą mieć dostęp do rekomendowanych cen detalicznych, a także cen zakupu części zamiennych oferowanych przez powstającą właśnie w Polsce platformę Distrigo;
  • Planowane jest informowanie klientów o dostępności części zamiennych w lokalnej platformie Distrigo, a także w Centralnym Magazynie Części Zamiennych Groupe PSA w Polsce.

 

Katalog, wraz narzędziami, jest dostępny dla Warsztatów Niezależnych po zarejestrowaniu lub zalogowaniu się na portalu Service Box. Za pomocą dostępnych narzędzi można złożyć na platformie Distrigo jedno, kompletne zamówienie na produkty przez nią oferowane: oryginalne części zamienne do pojazdów marek Groupe PSA, części z gamy Eurorepar, części fabrycznie regenerowane i inne produkty towarzyszące niezbędne w pracy warsztatu.

„Service box multi-brand” pomaga mechanikom w wyborze najlepszych części do obsługi i napraw. Oferuje on:

  • Wybór części poprzez podanie oryginalnych numerów katalogowych producenta samochodu lub producenta konkretnej gamy produktów;
  • Każdorazowe wyświetlenie fabrycznych numerów katalogowych i ich odpowiedników u producentów takich produktów;
  • Nową funkcję „Car Selector”, która umożliwia szybsze zidentyfikowanie samochodu na podstawie numeru rejestracyjnego (w kraju, w którym taka baza danych jest ogólnie dostępna) lub numeru nadwozia VIN.

 

Skuteczny i kompleksowy „Service box multi-brand”, będzie dostępny w trzech poziomach abonamentu (FIND, QUOTE, FIX).  W zależności od posiadanego poziomu mechanicy będą mogli mieć dostęp do pełnej dokumentacji technicznej pojazdów różnych marek tak, aby naprawy mogły być przeprowadzane zgodnie z wymaganymi standardami.

Nowe narzędzie umożliwi:

  • Ustalenie zakresu przeglądów okresowych różnych marek samochodów;
  • Dostęp do informacji o zalecanych czasach napraw;
  • Możliwość sporządzania kosztorysu;
  • Łatwy dostęp do informacji o metodach napraw, przedstawionych w jasny i czytelny i sposób z pomocą rysunków, wykresów, tabel itp.

 

Do połowy 2020 roku „Service box multi-brand” wzbogaci się o wersję na urządzenia mobilne, która pozwoli serwisom na zamawianie części i zapoznawanie się z metodami napraw w trakcie naprawy samochodu, bez konieczności odchodzenia od stanowiska pracy.

Do góry