Rüsselsheim. Nowy Opel Insignia GSi to precyzyjny instrument. Zawieszony nad drogą o 10 milimetrów niżej w porównaniu ze standardowa Insignią i lżejszy o co najmniej 160 kilogramów od Insignii OPC poprzedniej generacji. Inteligentny napęd na wszystkie koła przekazuje optymalnie dobraną ilość mocy na poszczególne koła dzięki funkcji wektorowania momentu obrotowego. Jeszcze bardziej poprawia to właściwości jezdne i eliminuje podsterowność. Opony Michelin Pilot Sport 4 S na 20 calowych obręczach kół zapewniają znakomitą przyczepność, a potężne hamulce Brembo znacząco skracają drogę hamowania. Ponadto bezpośredni układ kierowniczy, regulowane amortyzatory, a także silnik i układ przeniesienia napędu współpracują ze sobą, zapewniając zdecydowane reakcje przy włączonym trybie Sport. Krótko mówiąc, GSi to motoryzacyjny oręż dla pasjonatów nowoczesnych, wysoce wydajnych sportowych limuzyn. Edycja „dla koneserów”, z certyfikatem „testowany na Nürburgring” — bo każdy sportowy Opel jest dopracowywany na Północnej Pętli. „Najtrudniejsze miejsce na Ziemi do testowania maksymalnych możliwości samochodu” (Volker Strycek)„Wydajność dokładnie taka, jakiej oczekuję od nowoczesnego samochodu sportowego”Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli oraz usług może ulec zmianie. Niektóre elementy wyposażenia oraz usługi mogą być dostępne tylko w wybranych krajach lub wyłącznie a dodatkową opłatą. |
J&R Auto-Salon sp. z o.o.